Servicii call-center

Kompass Moldova ofera servicii de call center (outsourcing) in urmatoarele domenii:

Generarea de lead-uri (cautarea clientilor potentiali)

Vanzarile au scazut si nu detineti suficient timp pentru apeluri reci?
Vanzatorii dvs. nu doresc sa apeleze companii necunoscute si sa-si petreaca timpul in cautarea persoanelor de decizie?
Operatorii nostri vor telefona clientii dvs. potentiali si vor gasi angajatul cu puterea decizionala. De asemenea, operatorii vor afla disponibilitatea clientului de a lua o decizie in considerarea ofertei dvs. si vor face legatura dintre client si vanzatorul dvs.

Informarea clientului

Daca nu ramine timp si termenii va preseaza pentru a apela clientii cu o invitatie la un seminar / expozitie / prezentare / eveniment, atunci call center-ul nostru va apela in timp si va informa toti clientii.
Scriptul conversatiei va fi constituit in acord cu dvs. La cererea dvs., va putem oferi inregistrarile apelurilor.

Chestionarea si anchetarea clientilor

Daca sunteti interesat de opinia clientilor despre produsul / serviciul si, in general, doriti sa aflati mai mult despre clienti , atunci comandati serviciul - sondaj telefonic.
Lista intrebarilor din chestionar va fi constituita in acord cu dvs.

Colectarea si actualizarea bazelor de date

Aveti ca scop extinderea numarului potentialilor clienti?
Oferim serviciul de colectare si actualizare a bazei de date. Vom colecta informatii pentru dvs. despre clienti, furnizori, parteneri, concurenti. Operatorii call center-ului vor actualiza informatia de contact detinuta in baza de date.

Fiecare dintre domeniile de activitate a call center-ului nostru prezentate mai sus pot fi combinate in functie de obiectivele dvs.
Completati chestionarul si va vom oferi cel mai bun plan de lucru pentru succesul proiectului dvs.