KOMPASS in marketing

Despre orice actiune a companiei Dvs (participarea la expozitii, lansarea noului produs/serviciu, modificari de pret a produselor/serviciilor, organizarea seminarelor, etc), trebuie sa fie instiintati cei cui le sunt destinate aceste actiuni – clientii actuali si potentiali.

Raspundeti la doua intrebari:

”Ce instrumente utilizeaza compania noastra pentru Communicarea Marketing cu piata?” Cu alte cuvinte, cum informa clientii nostri potentiali despre schimbarile care au loc in cadrul companiei noastre?

”Cui transmitem aceste informatii? Cum putem distinge publicul tinta pentru fiecare oferta?”
Ce instrumente nu ati utiliza pentru a mentine legatura cu publicul dvs. – e-mail, SMS sau fax-mail, expedierea scrisorilor prin Posta Moldovei, servicii de call center, vizite la birourile clientilor – pentru oricare dintre aceste activitati, trebuie sa colectati (si actualizati periodic) liste de companii.

Utilizati baza de date KOMPASS pentru:

Studiu de piata

Targetarea clientilor potentiali

Segmentarea clientilor dupa diferite criterii

Lead Generation, generarea apelurilor intrate

Formarea listelor pentru departamentul de vinzari

Invitatii la evenimentele organizate de compania D-ra

Evaluarea nivelului de satisfactie a clientilor

Cresterea numarului si actualizarea informatiei despre clienti

Utilizati serviciile call-centrului nostru pentru:

Chestionarea si anchetarea clientilor despre produsul / serviciul, calitatea muncii, imbunatatirea serviciilor etc.

Informarea clientului despre participarea dvs. la expozitie, invitarea clientului la un seminar / prezentare / eveniment

Marketologi din intreaga lume de 70 de ani folosesc KOMPASS.

Incercati si Dvs!

Plasati informatii detaliate despre compania Dvs. pe site-ul KOMPASS, inclusiv cataloage, poze si descrieri ale produselor/serviciilor, video, stiri si articole despre companie. Promovati-va afacerea pe site-ul KOMPASS pentru a transmite cât mai multe informatii despre companie, produsele/serviciile Dvs. pentru milioane de utilizatori a sistemului Kompass.

Utilizati oportunitatile expedierii postale pentru a imbunatati comunicarea cu Publicul Tinta.